torsdag. 25 september - så otroligt ovärt.

Antagligen ska det hända. 2 av våra cyklar har blivit stulna (den bästa blev stulen!! WTF!!!!!?), vi tappade bort vår bilnyckel (extra nyckeln är också försvunnen) på bara en vecka. Sen beställer vi nya och tydligen ska jag hitta igen nyckel precis då! Vad är meningen med det alltså? Och det var inte dåligt dyrt heller att beställa nya. Blev lite billigare eftersom pappa kunde ta bort en låsapparat men vi kunde inte avbeställa det helt. Så otroligt ovärt! Över 2000 spänn för två nycklar och en låsgrej?!

Ska iaf åka och hämta V och en cykel och sen lämna bilen till mamma och så ska vi på den nya affären vid Intersport. D&D tror jag den heter. Sen ska vi cykla tillbaka till stan! Lite workout, för jag ska skjutsa V!!

Men såååå otroligt ovärt!!!!!!!!! JÄVLA TJUVAR OCH SATANS BILNYCKEL!!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHHAHAHA ofta?


Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback