torsdag. 25 september - Cykeltur i höstvädret

Nu har jag äntligen fått cykla i/genom stan. När jag flyttar till stan, så ska jag cykla hela tiden! Måste bara skaffa mig en cykel först. Och ett jobb. Och en lägenhet. Men vänta bara, när jag har de två, så kommer ni se mig på en cykel varje dag!
Gillade att cykla i höstvädret idag. V märkte nog det, för jag började vissla! Jätte mysigt var det. Det är liksom inte samma sak att cykla ner på Ica och sen hem igen. Idag var det bara att chilla och glida runt på cykelvägarna med skiftande färger av röda och gula löv i träden. Supermysigt. Inne på D&D idag så såg jag en stickad tröja jag bara måste ha! Dock 700 spänn, så får vänta ett tag med den. Men när pengar finns pä mitt konto, då jävlar är den min!  


Kommentarer

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback