tisdag. 23 september - Håll tummarna!

Idag har jag varit duktig. Jag har varit på polisstationen och gjort mitt pass. Fotot blev sämst. Namnteckningen blev också sämst. Men vadå? Man ska ju bara ha den i 10 år. Det gör ju ingenting! hahaha Jo, det gör mycket! Otroligt ovärt. Och varför ska man vara neutral, man ser ju bara sur ut. Ser mycket bättre ut med ett leende. Men icket!

Sen lämnade jag ut massor av CVn till olika ställen. Håll tummarna! Behöver ett jobb. Har mitt sista pass imorgon. Riktigt skönt, jobbet och jag går inte precis hand i hand. Jag ska nog inte jobba som telefonförsäljare. 
Jag skämde också ut mig idag på stan. Väldigt smart att skrika ut det när de går precis bredvid oss. Aja, roligt var det. 
Men de hade nog käkat endel med glosoppa under dagen, så som de glodde.    


Kommentarer

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback