söndag. 14 september - There leaving for london.

Just sagt hej då till Fanny och Kajsa. De far till London imorrn. Helt galet! Avundsjuk till tusen är jag. Men jag och Marie har bokat in att vi ska fara och hälsa på dem iaf! Underbart!!

Jobbat mitt första pass idag också. Känns sådär. Fick en såld iaf. Tydligen är det inte många som säljer på sitt första pass. Så ett plus till mig och V. Jobbar imorgon också mellan 16.00-21.00. Det går nog ganska snabbt tror jag. Måste dock söka ett annat jobb också. Kanske på Godishuset? Vad sägs om det. Bara något extra jobb, sitta i kassan någon dag. Skulle vara skönt och ha ett jobb nära Noréns, så då är det bara gångsavstånd.

Ska ringa till hemavan/tärnaby imorgon. Ska höra om vi kan boka några fler dagar än vad det står på hemsidan. Får hoppas det. Vi vill vara där lite längre än förra året. Fan vilket tagg det kommer vara vid nyår! Satan.

Kommentarer

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback