måndag. 8 september - lovebug

Igår vid 10 över 9 säger jag åt V att komma till mig för att se VMA som gick vid 2-3 tiden i natt. Jag såg att det gick en buss vid 20 i 9, så jag blev extra glad. För då kunde hon liksom komma! Och det gör hon!! Hon packar sin väska och springer till bussen. Hon kommer till mig vid 10, så vad ska vi hitta på tills 3 inatt? Vi äter som vanligt och ser OTH (nu har vi inte många avsnitt kvar) sen så ser vi Camp Rock. Jag fick henne att se den. Yes! Men vi var ju liksom tvungna, vi skulle ju se Jonas Brothers på VMAs så vi fick lov att få in en liten känsla av dem. FAN att de inte vann alltså!!
Men vi fick se dem uppträda sin låt Lovebug, som är jätte bra! Nej, nu är jag både trött och hungrig, får väl göra mig lite mat och sen lägga mig i sängen och se en film eller Vänner.

Kommentarer
Postat av: Anette

älskar den låten med dom! =D


Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback