måndag. 15 september - Lägenhet D!!

Snart ska jag ge mig iväg med bussen som går 13.50. Kommer hem igen vid halv 10 ungefär. Jag ska lägga mig och sova direkt jag kommer hem. Imorgon ska jag sova ut. INGEN väckarklocka alls.
Hm, just ätit men fortfarande hungrig.. VAD är felet? Just ja, måste leta reda på ett batteri till mp3n, kan ta slut när som helst. MÅSTE ha musik i bussen!!

Jag ringde till hemavan imorse och det går tydligen bara att bo där i 4 nätter. Får hitta ett ställe vi kan bo på några dagar och sen flytta till lägenheten/stugan! Vi måste bara prata om det först.
Nej, måste hitta en tröja jag kan ha idag. Ciao.



 

Kommentarer
Postat av: Anette

Postat av: Anette

Har fått dom från OKEJ och FRIDA =D

2008-09-16 @ 12:08:11
URL: http://anetteolsson.blogg.se/

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback