lördag. 27 september - Call me so I can make it juicy for you

Jag har haft Lil Wayne - Lollipop i huvudet hela dagen. Okej, kanske inte hela låten då. En mening för att vara exakt. Och den har jag gått runt och sjungit på.
Call me so I can make it juicy for you'. Har varit lite irreterande, varför blir det så? Varför kan man en mening som man sjunger om och om igen? Varför inte kunna lite mer av låten. Det här är inte första gången det händer heller. Ibland har det väl varit två meningar om jag har tur, men för det mesta är den en mening som jag sjunger om och om och om.... och om igen! Får ta och lära mig alla låtar så jag kan dom utan till, då kommer det nog inte hända igen. Hm. Lära sig alla låtar man lyssnar på. Kan nog ta ett tag... Får nog stå ut med en mening under en dag som jag sjunger om och om igen.

Aja, match idag, seriepremiär. Vinst med 4-3. Riktigt nice. Dock hade vi lite oflyt, så vi kunde ha vunnit med många fler mål. Men inget att göra åt, vi vann ändå.

Kommentarer

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback