lördag. 20 september - höst

Matchen idag gick ju sådär. Vi spelade bra i första och andra, men tappade allt i tredje. Men men.. Detta var ju bara en träningscup för oss + att det var div.1 lag med också. Vi spelade ju dock bra mot dom men men.. Får tagga till nästa helg då serien börjar! Sen for vi och kollade på Ms match. Iksu mot Pixbo. Iksu vann såklart!  

Nu märker man att hösten har börjat komma. Löven har bytt färg från grönt till gult, rött och orange. Asmysigt! Måste inskaffa mig ett par nya stövlar, en stickad tröja och nya jeans till höstvädret... Inte för att jag kommer ha pengar till det. Måste spara ALLT. Ska till London, ska till Hemavan och mamma fyller 50. Så samla pengar är det jag behöver göra. Kanske ska skaffa mig 3 jobb? Då kanske jag har råd? Eller kanske 4?

Kommentarer
Postat av: släggovic

pappa tyckte vi skulle boka till london :S men vi kan boka sent så blir de billigare..

2008-09-20 @ 19:54:31

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback