fredag. 5 september - längtar tills det knakar under mina fötter.

Jag börjar verkligen längta till vintern. När man far och ser massa innebandy matcher. Det är helt underbart! Plus att man får spela innebandy själv, går ut och går innan matcherna i snön. När man har en stor fet jacka, halsduk, vantar och sen när man är ute och går så knakar det under ens fötter.. Hur mysigt som helst. Sen såklart att man kan åka snowboard. Läntar till nyår! (jag vet.. redan? men vi ska boka SAMMA rum i hemavan!) Roligt att jag längtar till vintern i september.. det slutade ju nyss vara sommar.. men aja. nog snackat om det. Jag måste klippa mig. Ska typ göra det på söndagkväll. :) Äntligen, mitt hår har blivit jag vet inte vad... min lugg är typ lika långt som mitt vanliga hår.
Nej, nu ska jag tillbaka till filmen. Synd att jag inte har nå chips eller nåt.
Var verkligen sugen på nå salt.
Nej, fan alltså.. Ett jobb. Det är vad jag BEHÖVER.. om jag ska kunna ta mig till London. Eller kunna leva överhuvudtaget.

Kommentarer

Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback