fredag. 19 september - är det söndag idag?

Fick panik i morse. Klockan är 11.58 och jag tror att det är söndag. Jag ska vara på jobbet 11.50. Sätter mig upp jävligt snabbt i sängen, tänker efter och kommer på att det är fredag. Skönt. Kliver upp och börjar lugna ner mig..
Fan vad jag har hjälpt till här hemma. Har diskat det som inte går att he in i diskmaskinen, satt igång diskmaskinen, har försökt att sätta igång tvättmaskinen (var inte lika duktig. Men nästa gång, då jävlar ska det gå) Nu ska jag också hjälpa till med att dammsuga, ska också hjälpa till med maten sen. Jag gör framsteg!
Sökte ett nytt jobb idag också. Får hålla tummarna!!

Kommentarer
Postat av: slägg

vad har du sökt för roligt?

2008-09-19 @ 18:07:19
Postat av: vanessa

he???


Här skriver ni det ni vill säga till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din bloggs namn:

Skriv det ni känner:

Trackback